Administratief Medewerker Logistiek

Kom jij ons team bij De Hillegomse versterken?

Met vier vestigingen, verspreid van Den Helder tot en met Zierikzee, biedt De Hillegomse de industrie, bouw en de ZZP’er een compleet assortiment aan hout en bouwmaterialen, door heel West Nederland. Focus in het bedrijf ligt op de kwaliteit en door onze winnaarsmentaliteit willen we elke dag weer de beste zijn.

Vacature omschrijving:

Jij gaat de inkomende goederen en het uitgaande transport administratief verwerken. Tevens controleer en bewaak je de eisen voor de certificeringen. Daarbij is het vanzelfsprekend dat we collega’s (zowel intern als extern) assisteren bij vragen en uitdagingen.

Taken:

  • Inkooporders matchen, inboeken, archiveren.
  • Pickbonnen verwerken en vrachtbrieven voor de chauffeurs maken.
  • Het aannemen van de telefoon, ontvangen van chauffeurs en aanverwante werkzaamheden.
  • De documentatie voor de certificeringen (FSC, PEFC, KOMO, ISPM) bijhouden en archiveren.
  • Assisteren van collega’s bij vragen. Voornamelijk ben je de helpende hand in het ERP systeem.

Functie eisen:

  • Beschikbaar voor 40 uur in de week.
  • Je hebt mbo werk- & denkniveau
  • Je hebt ervaring met het werken in een transport en/of logistieke omgeving
  • Kennis van hout, plaat- en bouwmaterialen is een pré.
  • Je kan goed uit de voeten met Microsoft Office, Outlook en ERP systemen.
  • Je bent accuraat en toont initiatief
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

Wat wij bieden:

  • Direct aan de slag in deze fulltime baan!
  • Een plek waar je veel kan leren.
  • Werken in een gezellig team. Jouw collega’s zijn lekker nuchter, net als jij
  • Marktconform salaris afhankelijk van jouw kennis & ervaring

Heb je interesse in deze functie? Stuur dan je C.V. en motivatie naar j.lans@dehillegomse.nl